REGULAMIN

Składanie zamówień i formy potwierdzeń
Zamówienia są przyjmowane przez Internet, lub telefonicznie.
Każde zamówienie w ciągu kilku minut będzie potwierdzone e-mailem na adres podany przy składaniu zamówienia. (Jeżeli w ciągu 12 godzin nie otrzymasz na swoją skrzynkę powiadomienia o zamówieniu, to prawdopodobnie wpisałeś zły e-mail podczas składania zamówienia).
Zamówienia złożone w soboty, w niedziele i święta będą przyjęte do realizacji w pierwszy dzień roboczy.
W chwili potwierdzenia zamówienia dojdzie pomiędzy Sklepem a Klientem do zawarcia umowy sprzedaży produktu.
Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie.

Formy płatności:

  • Płatność przy odbiorze - Po wybraniu tej formy płatności, zapłacisz gotówką przy odbiorze towaru od kuriera
  • Przelew bankowy - Wybierając tę opcję decydujesz się na dokonanie przelewu bezpośrednio na rachunek bankowy. Możesz to zrobić przez internet, za pośrednictwem banku, w którym posiadasz rachunek lub w placówce banku (na poczcie),
  • Odbiór osobisty – Zapłata przy odbiorze w siedzibie firmy: Zborów ul. Solecka 48

W przypadku formy płatności przelewem należy dokonać 100% przedpłaty na konto:

  • *PKO BP  81 1020 2645 0000 5502 0019 8754

TYTUŁ PRZELEWU - Zapłata za zamówienie nr ... (proszę wpisać nr zamówienia)

Dostawa
Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub w przypadku paczek pobraniowych - potwierdzenia zamówienia.
Mając na względzie dobro klienta i bezpieczeństwo wysyłanych przesyłek, paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, DPD lub pocztą.

W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia ponad 7 dni roboczych.

Koszty dostawy

Koszty dostawy podane są na każdej stronie produktu 

PRZY ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 500zł KOSZT PRZESYŁKI GRATIS

Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku Dz.U.00.22.271 o ochronie praw konsumentów - Klient, który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W tym czasie towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu, nie nosi śladów używania, nie posiada wad, z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji.
Prosimy o odesłanie towaru, z którego Państwo rezygnujecie, razem z otrzymanym z nim paragonem lub fakturą. Gwarantujemy zwrot wartości produktu
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Przesyłkę prosimy odesłać pod adres:  Zborów ul.Solecka 48 28-131 Solec Zdrój z dopiskiem zwrot

Reklamacja
Reklamowany towar prosimy o odesłanie zwykłą przesyłką pocztową (paczka pocztowa ekonomiczna) razem z otrzymaną z nim fakturą lub paragonem. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu zakończenia serii, wycofania produktu ze sprzedaży itp.), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze. Do reklamowanego towaru proszę o dołączenie kartki z informacją wyjaśniającą reklamację. Przesyłkę prosimy odesłać pod adres: Zborów ul. Solecka 48 28-131 Solec Zdrój z dopiskiem reklamacja. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych.

Postanowienia końcowe
Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady funkcjonowania Sklepu.
Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści Regulaminu.
Składając zamówienie Klient akceptuje powyższy regulamin.

 

Dane firmy:

PPHU "SARA" AGATA KOMASARA

1 MAJA 13

28-131 SOLEC ZDRÓJ

NIP: 655 167 32 93    

tel. 797 707 790,  797 707 590

e-mail :  sklep@sara1.pl

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl